Friday 19 July 2013

Bismillahirahmanirrahim :'(

YA ALLAH YA TUHANKU, BERIKANLAH KEKUATAN KEPADAKU YA ALLAH. BERIKANLAH KETENANGAN KEPADAKU YA ALLAH. JIKA INI UJIAN YANG DATANGNYA DARI-MU YA ALLAH, AKU PERCAYA BAHAWA SETIAP UJIAN-MU PASTI ADA HIKMAHNYA . AMINNNNNNNN :(


Assalamualaikum :(

And suddenly.. saya terlupa yang saya  nak  text awak bagitahu yang saya nak ajak awak keluar beli baju raya. Saya ada cakap yang kita akan pakai baju raya yang sama warna kan tahun ni? :/ saya cuba text awak, call awak tapi awak tak angkat/reply langsung. Saya menunggu dengan penuh kesabaran. Selepas tu, i go online ((twitter)) & ketika saya buka profile awak :( Ya Allah :/ my name was not there anymore. Why? kenapa awak tinggalkan awak tanpa beritahu apa-apa terlebih dahulu pada saya? kenapa awak tak jujur dengan saya? YOU LIED TO ME :'/ it really hurt me. Saya yang rasa segala kesakitan itu, awak. Saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk awak dan relay kita tapi saya tak nampak langsung yang awak berusaha untuk memperbaiki hubungan kita. Sehinggalah semalam saya mengetahui yang awak :/ uhm kenapa awak? apa salah saya pada awak? kenapa awak buat saya macam ni? saya manusia biasa & saya juga ada kelemahan saya tersendiri. Saya tahu saya bukanlah yang terbaik untuk awak tapi saya juga ada hati & perasaan. Saya cuma nak awak tahu satu benda ketika kita kenal awal dahulu. Saya mengaku yang time kita kenal, "seseorang" telah propose saya terlebih dahulu sebelum awak. Tapi sejak mengenali diri awak, saya lupakan dia. Saya tolak lamaran dia untuk jadikan saya gf dia. Dan awak nak tahu sebab apa? sebab pada masa tu, hati saya sentiasa resah fikirkan diri awak & that make me in love with you. Saya mula sayangkan diri awak. Saya mula memikirkan yang mungkin kita akan lanjutkan lagi hubungan kita. But now, awak dah tinggalkan saya :'( saya jujur pada awak yang saya masih sayangkan awak, saya masih tak boleh lupakan awak tapi saya juga akan sentiasa berdoa yang saya mampu melupakan segalanya tentang awak, kehidupan awak dan segala memori kita sebelum ni. Mungkin hubungan kita setakat seminggu tetapi dalam masa seminggu tu juga banyak mengajar saya erti kesabaran. Saya sabar dalam setiap perlakuan orang terhadap diri saya. Mengajar saya untuk lebih menyayangi diri sendiri daripada menyayangi seseorang yang belum tentu menjadi milik saya sepenuhnya. Saya masih belum boleh maafkan awak setelah apa yang awak lakukan pada saya. Saya kecewa sangat dengan perangai awak :'/ tapi saya percaya yang ada hikmah disebalik semua yang berlaku. Saya hanya mengatakan yang saya telahpun maafkan awak tapi sebenarnya terlalu berat untuk saya maafkan. Saya taknak maafkan orang hanya pada kata-kata tapi hakikatnya saya tak ikhlas. Biarlah masa yang menentukan. 


a) saya rindu nak dengar suara awak
b) saya rindu nak dengar gelak tawa awak bila kita jumpa
c) saya rindu nak dengar awak membebel dekat saya
d) saya rindu nak buat muka comel bila saya jumpa awak
e) saya rindu nak awak ajar saya main penny lepastu awak ejek-2 saya :/
f) saya rindu nak lari dari awak bila saya merajuk 
g) saya rindu nak swimming dengan awak :(
h) saya rindu nak gelak-2 dengan awak :'<
i) saya rindu nak panggil awak 'sayang'
j) saya rindu nak tengok awak buat muka 'blurr' bila saya bertanya sesuatu
k) SAYA TERLALU RINDU KAN AWAK! :'( 

saya janji yang selepas ini saya tidak akan menghantar sebarang text pada awak. Saya akan delete number awak. Saya takkan contact awak lagi dah. Saya akan lupakan diri awak. Saya akan lupakan segalanya. Jika awak mahu, saya juga akan unfollow awak jika itu yang awak mahukan. Saya tidak akan melakukan itu jika awak tidak menginginkannya berlaku :'( terlalu berat untuk saya menerima hakikat sekarang. Tetapi saya sentiasa berdoa pada Allah s.w.t supaya saya dapat menerima hakikat yang sebenar. Maafkan saya atas segala kesilapan saya sebelum ini :'/ saya tidak mampu untuk menjadi seseorang yang terbaik buat awak :( I have to realize that you now is my ex not my boyfriend anymore and till forever :'( 

Last word:
ILOVEYOU MUHAMMAD SHAFIQ BIN ABD. MAJID :'( 

Sincerely,
Nurul Aliah Binti Iskandar Thani.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum , dah habis baca ? comment lah banyak-banyak :)